Evangelie van de dag- dinsdag 21.07.2020 - bericht van pastoor Dirk

https://www.kerknet.be/organisatie/kerk-jette

evangelie: Mt. 12, 46-50
In die tijd, terwijl Jezus tot het volk sprak,
gebeurde het dat zijn moeder en broeders buiten stonden
om te trachten met Hem te spreken.
Iemand kwam Hem nu zeggen:
“Uw moeder en broeders staan daarbuiten
en willen U spreken.”
Maar Hij antwoordde aan degene die Hem dit kwam zeggen:
“Wie is mijn moeder en wie zijn mijn broeders?”
En met een gebaar naar zijn leerlingen zei Hij:
“Ziedaar mijn moeder en mijn broeders;
want mijn broeder, mijn zuster en mijn moeder zijn zij,
die de wil volbrengen van mijn Vader in de hemel.”



Ook tijdens deze corona tijden heeft onze Samanagroep oog voor diegenen die niet meer buiten geraken...
En we blijven bezig...
Misschien krijg je goesting om mee te doen...
van op afstand, 
een telefoontje, kaartje, of aan het raam een bezoekje.
Samen geraken we erdoor... 
Never give up....

Spreek gerust Lut aan...
Lut Vanhoudenhove
we zien mekaar d'office zondag op Youtube kerkjettevideo of op POS, om 10 uur....

anders om 10 en 16 uur in de kerk.

PROUDOFMYPARISH








Reacties

Populaire posts

Evangelie van de dag- donderdag 1.10.2020 - H. Teresia van het Kind Jezus

Lezingen van de dag- dinsdag 5.01.2021