Tot zondag 5.07.2020 ! "Kom allen tot Mij, die uitgeput zijt..."

https://www.kerknet.be/organisatie/kerk-jette


kerkjettevideo



tot zondag, 14 de zondag, leesjaar A....

evangelie van 

 

"Komt allen tot Mij, die uitgeput zijt en onder lasten gebukt en Ik zal u rust en verlichting schenken. Neemt mijn juk op uw schouders en leert van Mij: Ik ben zachtmoedig en nederig van hart; en gij zult rust vinden voor uw zielen, want mijn juk is zacht en mijn last is licht.”

 

10 uur, 16 uur, of op kerkjettevideo, youtube...

na de mis van 16 uur, zoals gewoonlijk, moto (en deze keer ook auto) zegening!

uw intentie mag u gerust op 't altaar leggen....

Om 16 uur denken we aan Paul Van Der Wilt ( gewezen koster van de Grotkapel)

alsook zetten we een gouden paar Annie Jacops

en Jef in de bloemekes...

Annie eet dolgraag jonge worteltjes...



Ps. er is een serieuze belofte gedaan van 3000 euro voor de camerainstallatie, dus, waarschijnlijk nog 1800 euro te gaan...

Het begint eindelijk te dagen...

Dus, diegenen die ons nog willen steunen: BE79437018119133 vpw Brussel West afd 202 

we blijven ervoor gaan! 

tot zondag


Dirk


Reacties

Populaire posts

Evangelie van de dag- donderdag 1.10.2020 - H. Teresia van het Kind Jezus

Lezingen van de dag- dinsdag 5.01.2021