Zondag 21.06.2020- O God, ik mis u elke dag.

https://www.kerknet.be/organisatie/kerk-jette


kerkjettevideo


O GOD, IK MIS U ELKE DAG 

 

Ik miste hem maanden lang, een beetje meer
't gevoel zonder echt contact, dat deed zo zeer.
Het gevoel dat hij mij verliet, 
dat deed alles teniet,
zo dacht ik dat van hem
met veel verdriet....

 

maar hij bekeek elke zondag standvastig op de pc, 
als eerste zei hij goede morgen iedereen
en zo was hij weer mee.

 

Zo voelde ook Hij hoe verbonden het was, 
de mis, op de pceeeeeee

 

allen:

 

We misten iedereen, een beetje meer
't gevoel alleen te zijn, dat deed zo zeer..
Het moment dat Hij ons verliet,
en nu heb ik het over O.- L.- Heer...
dat zou nog erger zijn, 
maar dat komt weer...

 

Nu gaan we weer verder door, we nemen dezelfde weg.
Nu bidden wij U Heer, ga aub met ons op weg.
Geef ons de krachten om voort te doen, 
zo wel 'smorgens of na de noen, 

 

zo bidden wij u Heer, 
keer tot ons weer....

't gevoel alleen te zijn, 
dat deed zo zeer…

 

Het moment dat wij dachten, Heer, dat Gij ons verliet,
maar Gij zijt terug bij ons, zoals Ge ziet !

 

Laken Zondagavond 21 juni 2020



Reacties

Populaire posts

Evangelie van de dag- donderdag 1.10.2020 - H. Teresia van het Kind Jezus

Lezingen van de dag- dinsdag 5.01.2021